menu

Ekte support, direkte fra produsenten

Har du plutselig fått et teknisk problem med en av etikettskriverne dine?
Ring oss, så finner vi en løsning. Vi er her for å hjelpe deg.

Kontakt oss

Ekte support


Vi vet hvor viktig etikettskrivere kan være. Vi forstår den viktige rollen etikettskrivere spiller når det gjelder sporing, kvalitetskontroll, forebygging av svindel, økt sikkerhet og driftseffektivitet. Derfor leverer vi en løsning på ethvert teknisk problem så raskt som mulig.

Uansett hvilken etikettskriver du bruker: Ring oss.

Lett å nå, uansett hvor du er

Hvis du har problemer med en etikettskriver, er det bare å ringe Brady. Våre svært erfarne ingeniører på vårt tekniske kompetansesenter står klare til å løse problemet ditt. Via telefon, e-post eller ved personlig oppmøte hos deg.

Hvis du har tekniske utfordringer med etikettskrivere, får du det første svaret gratis innen 24 timer, på ditt eget språk. Fordi vi er her for å redusere kompleksiteten, ikke øke den.

Kundefokus, fra design til support

Du har et teknisk problem med etikettskriveren, men er usikker på om det dekkes av Brady-servicekontrakten? Ta kontakt uansett for å få en løsning fra våre eksperter. Vi ordner detaljene i full åpenhet.

Vi leverer komplette løsninger og komplett support, skreddersydd til behovene på arbeidsplassen din. Hvis du trenger rask responstid og feilsøking, er det det vi kan levere. Hvis du i tillegg ønsker profesjonell installasjon og programmering av etikettskrivere, opplæring, forebyggende vedlikehold, utlånsskrivere eller til og med standby-utlånsskrivere i lokalene dine, ordner vi det også. Ring oss, fortell oss om behovene dine, så foreslår vi et ideelt servicenivå.

Vi designer, produserer og tilbyr utmerkede etikettskrivere og identifikasjonsløsninger. Vi er stolte av det vi lager, og vi står inne for produktene våre. Og akkurat som med etikettene våre, holder vi oss til kundene våre.

Våre erfarne ingeniører kjenner hver eneste komponent i din Brady-skriver, fra skrivehode, drivere og programvare til den minste nagle. De løser problemet ditt, uansett hvor spesielt det måtte være. For det er det som skjer når du har direkte støtte fra produsenten.

Bedre med Brady

Verden er ikke perfekt. Men den blir bedre med Brady. Vårt tekniske kompetansesenter kan også løse problemer med andre skrivere som ikke er fra Brady og som du har arvet. Vi setter dem tilbake i løsningskolonnen. For det er slik vi tolker ekte, kundefokusert support.

I tillegg tilbyr vi full åpenhet om alle våre servicenivåer, med opplysninger om inngripentid, reparasjonstid og kostnad. Du vil kunne beregne de totale eierkostnadene før du bestemmer deg.

Få en løsning

Også uten kontrakt, eller for skrivere som ikke er fra Brady, ta kontakt og få en løsning.

    Andre lokasjoner

Gjennomgå tjenestenivåene

Hvilket teknisk servicenivå trenger du? Ta en titt på alle alternativene, eller kontakt oss med et spesifikt problem.

Maintenance
Lite
Standard
Ultra
Prioritert tilgang til support Ja Ja Ja Ja
Virkedager til løsning 5 5 2 2
Fraktkostnader for skriveren / utrykningskostnader Inkludert Inkludert Inkludert Inkludert
Installasjon og opplæring Nei Nei Nei Ja
Årlig forebyggende vedlikehold Brady eller hos kunden* Brady eller hos kunden* Brady eller hos kunden* Hos kunden, med oppfriskningskurs på stedet på forespørsel
Slitedeler** Ja Ja Ja Ja
Reservedeler (ekskl. skriverhode) Nei Ja Ja Ja
Skriverhode når det brukes sammen med etikettmaterialer fra Brady Nei Nei Ja Ja
Arbeidstimer er inkludert 1 2 Alle Alle
Utlånsskriver inkludert Nei Nei Leveres på forespørsel Tilgjengelig i dine lokaler
Skrivere som støttes Brady / ikke Brady*** Brady Brady Brady

*De fleste servicekontrakter inkluderer et alternativ, hos Brady eller hos kunden, hvor skriverne enten sendes til våre spesialister, eller hvor våre spesialister besøker deg på stedet for å utføre service.
**Når det gjelder eldre Brady-skrivermodeller som er erstattet med nyere versjoner, sjekker vi om slitedeler kan gjøres tilgjengelige.
***Vi tilbyr vedlikeholdsavtaler for skrivere som ikke er levert av Brady, med prioritert tilgang til våre spesialister og forebyggende vedlikehold på forespørsel. Vi blir enige med deg om hvor mange reservedeler vi skal kjøpe inn i begynnelsen av kontrakten, slik at vi unngår problemer med tilgjengeligheten av reservedeler.

Ta en titt på alle servicekontrakter

Knowledge Center

Brosjyre

Vi leverer komplette løsninger og komplett support, skreddersydd til behovene på arbeidsplassen din.

Last ned brosjyren
Brady Software Updates

Drivere og fastvare

Har du nyeste skriverdriver og fastvare fra Brady installert?
Oppdater enhetene dine for optimal ytelse.

Oppdater enheter
Warranty - Brady360

Gratis garanti

Alle Brady-skrivere leveres med en gratis standardgaranti på 1 år. Finn ut om den dekker dine behov.

Standardgaranti